Nieczęsto zdarza się, żeby polskie firmy wiązały się z tak wielkimi zagranicznymi klubami. Atletico, dziś zespół numer trzy w Hiszpanii, wszedł w kooperację z InPostem, a pod ultranowoczesnym stadionem Metropolitano stanął paczkomat. Na stadionie w trakcie meczu można zobaczyć logo InPostu na bandach okalających boisko. Między innymi w ten sposób firma Rafała Brzoski promuje swoją ekspansję na hiszpańsko-portugalski rynek, która wygląda imponująco.
Wielka współpraca InPostu z Atletico Madryt
Paczkomaty są już w największych miastach Hiszpanii (m.in. w Madrycie, Barcelonie, Maladze czy Walencji), a także na przykład na wyspach (Ibiza), oraz w Portugalii. Wcześniej InPost wszedł we współpracę z klubem Premier League Newcastle United, a także został sponsorem największego na świecie wyścigu kolarskiego Tour de France.
– Jestem dumny, że zostaliśmy oficjalnym partnerem Atlético Madryt. Pracowitość, zaangażowanie i determinacja – to nasze cechy wspólne. Rozszerzenie portfolio sponsorskiego Grupy InPost o współpracę z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie, potwierdza nasze ambicje dalszego rozwoju i ekspansji. Wierzę, że dzięki temu sojuszowi, kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost.
La Liga. Atletico Madryt - Real Valladolid 4:2
Reklamy InPostu były widoczne chociażby podczas ostatniego meczu LaLiga, w którym Atletico wygrało ostatnio z Valladolid 4:2. Dwa gole w tym spotkaniu strzelił Julian Alvarez, po jednym dołożyli Alexander Sorloth i Giuliano Simeone. Alvarez był najlepszym zawodnikiem meczu i najbardziej aktywnym. Strzelał na bramkę rywala aż sześciokrotnie.
Robert Lewandowski odpowiedział kibicom Borussii na gwizdy. W Niemczech aż huczy