Powszechnie znany symbol legendarnego zespołu, czyli usta z wystającym językiem, zastąpi logo platformy streamingowej Spotify, która od 2022 roku jest głównym sponsorem klubu ze stolicy Katalonii. Unikatowy strój, który ma uczcić pojawienie się na rynku (w piątek) nowego albumu Stonesów "Hackney Diamonds", trafi do sprzedaży 23 października.
Z kolei kobieca drużyna "Barcy" w okolicznościowych koszulkach ma również zagrać 5 listopada z Sevillą.
Nie będzie to pierwszy taki przypadek w historii Barcelony. W zeszłym roku Lewandowski i jego koledzy na przedniej części trykotów mieli stylizowaną sowę, logo kanadyjskiego rapera Drake'a, a także logo Motomam, nawiązujące do najnowszego albumu hiszpańskiej piosenkarki Rosalii.
Tego typu działania marketingowe przewiduje umowa, jaką klub zawarł ze Spotify. Kontrakt reklamowy ze szwedzką platformą uchodzi za jeden z najwyższych w historii futbolu.