W tym roku klub Pogoń Szczecin S.A za działania promocyjne na rzecz Szczecina otrzyma 4 mln zł. Umowa obowiązywać będzie do końca 2014 r. Miasto Szczecin w ramach umowy m.in. otrzyma tytuł Partnera Strategicznego klubu.
Zgodnie z umową, logo promocyjne Szczecina będzie znajdowało się między innymi na koszulkach, w których występuje I drużyna, podczas rozgrywek ligowych i pucharowych oraz meczach sparingowych w roku 2014.
Borussia - Zenit. Robert Lewandowski przez przypadek rozciął łuk brwiowy rywalowi ZDJĘCIA
Reklama Miasta znajdować się będzie również na bandach i banerach umieszczonych wokół boiska, na tablicach świetlnych LED, oraz tablicach konferencyjnych i na balonie reklamowym. Klub zobowiązuje się do prezentacji logo Miasta na stronach internetowych.
Szczecin wsparł także kluby halowe: Pogoń Gaz System Szczecin, Pogoń Baltica SPA Szczecin, Pogoń 04 Szczecin, Morze Bałtyk Szczecin, Wilki Morskie Szczecin. Powyższe kluby Miasto wsparło kwotą ponad 3,4 mln zł.