Manchester City, Premier League

i

Autor: East News Sergio Aguero, Kevin De Bruyne i Bernardo Silva

Manchester City ma nowego sponsora. To popularna... aplikacja randkowa [ZDJĘCIA]

2018-04-05 19:33

Możni właściciele lub bogaci sponsorzy są obecnie ważną częścią piłkarskiego świata. Kluby biją kolejne rekordy transferowe, a piłkarze zarabiają coraz to większe kwoty. Dlatego każdy podmiot, który chce "sypnąć groszem" jest mile widziany dla klubu. Nawet tak bogatego jakim jest Manchester City. Nowym sponsorem zespołu z Anglii jest... aplikacja randkowa.

Od kiedy do klubu z niebieskiej części Manchesteru wszedł bogaty właściciel z Bliskiego Wschodu, "The Citizens" nie mogą narzekać na brak pieniędzy. Pokazują to ostatnie transfery klubu. Na Etihad Stadium za 65 mln euro z Athletiku Bilbao ściągnięty został Aymeric Laporte, a za 50 mln euro z AS Monaco przyszedł Bernardo Silva. A to tylko niektóre z transakcji klubu z Premier League.

Nie są to najgłośniejsze nazwiska na rynku transferowym, a i tak zapłacono za tych piłkarzy ogromne kwoty. Mimo możnego właściciela, City otwarte jest na nowych sponsorów. Skorzystała z tego Match Group Inc., która jest właścicielem popularnej aplikacji randkowej, Tinder. Informacja o nowej umowie została ogłoszona w dość nietypowy sposób, a mianowicie przez krążący nad Manchesterem sterowiec w kolorach klubu oraz logiem aplikacji.

Według brytyjskich mediów nowa umowa warta jest miliony funtów. Obie strony milczą jednak na temat kwoty, która będzie przelewana na konto "Obywateli".  - Tinder, podobnie jak futbol, łączy miliony ludzi na świecie. Piłka nożna to przede wszystkim społeczność kibiców. Razem z Tinderem mamy świetną okazję do odkrycia, w jaki sposób możemy połączyć znaczącą atrakcyjność tej aplikacji z naszą globalną publicznością - powiedział Tom Glick, dyrektor handlowy Manchesteru City, cytowany przez oficjalną stronę klubu.

To nie pierwsza ekspansja Tindera na piłkę nożną. W ubiegłym roku właściciele aplikacji nawiązali współpracę z Napoli. Twarzą kampanii był m.in. Arkadiusz Milik. Współpraca miała zachęcić do przychodzenia na mecze włoskiego klubu. - Przez umowę sponsorską z Manchesterem City chcieliśmy zaskoczyć naszych użytkowników oraz kibiców, zrobić coś niespodziewanego - wyjaśnił wiceprezes Tindera, David Wyler w oficjalnym komunikacie.

Zobacz również: Skandal przed meczem LM! Fani Liverpoolu ZMASAKROWALI autokar Manchesteru City [WIDEO]

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze